Přepravní podmínky pro mezinárodní autobusové linky
provozované dopravcem ČAS-SERVICE a.s., Znojmo

1.
Cestující je povinen respektovat obecně platné a také tímto vyhlášené podmínky pro užití poskytovaných přepravních služeb

2.
Právo na přepravu vzniká cestujícímu, který má platnou jízdenku a respektuje tarifní a přepravní podmínky vč. jízdního řádu.

3.
Jízdenka vystavená na jméno nemůže být postoupena jiné osobě. Jízdenku musí mít cestující po celou dobu přepravy a kdykoli na požádání je povinen ji předložit ke kontrole. Jízdenka, která není správně vyplněna včetně razítka výdejny je neplatná.

4.
Jízdenku zakoupenou v předprodeji je možné vrátit s tím, že při vrácení jízdného budou uplatněny stornopoplatky ve výši
- 10 % z ceny při vrácení nejpozději sedmý den před odjezdem,
- 33 % z ceny při vrácení od 6. do jednoho dne před odjezdem,
- 66 % ceny při vrácení v den odjezdu.
Srážka se zaokrouhluje na celé Kč nahoru. Cestující je povinen předat písemnou žádost o vrácení jízdného osobně v předprodeji nebo zaslat na adresu dopravce.

5.
Za ztracené, zcizené nebo poškozené jízdenky, ze kterých nelze zjistit úplné identifikační údaje, se náhrada neposkytuje.

6.
Datum jízdy (přepravy) u jízdenky z předprodeje je možné změnit do tří dnů před odjezdem linky, který je uveden na jízdence. Za toto je stanoven poplatek 100,- Kč. Změnu provede předprodejní kancelář, která jízdenku prodala nebo přímo dopravce.

7.
Cestující je povinen dodržovat pravidla pro přepravu zavazadel tak, jak jsou uvedena na jízdním řádu dané linky. Zvířata nebo autobusové zásilky se nepřepravují. V případě uložení zavazadla do určeného zavazadlového prostoru je povinen cestující předem sdělit osádce autobusu skutečnost, že zavazadlo obsahuje cenné a snadno poškoditelné předměty.

8.
Cestující musí ve vlastním zájmu plně respektovat celní (a také jiné) předpisy států, přes jejichž území trasa linky vede nebo kde je její cílové místo. Dopravce nenese žádnou odpovědnost za případy, že cestujícímu z důvodu porušení předpisů bylo znemožněno v cestě do cílového místa své přepravy pokračovat nebo dokonce se nemohl dostavit k odjezdu spoje.

9.
Dopravce odpovídá za škody cestujícím (i na zdraví) způsobené provozem autobusu od okamžiku zahájení do ukončení přepravy. Na případy škod způsobených vlastní vinou cestujícího (rovněž tak třetí osobou )se tato odpovědnost nevztahuje.

10.
Dopravce neodpovídá za škody na věcech cestujícího, které jsou umístěny v prostoru společně s cestujícím, které má u sebe jako potřebné a příruční pod svým dohledem. Také neodpovídá za škody způsobené jiným cestujícím nebo jeho zavazadlem.

11.
Jakékoli reklamace musí být oznámeny neprodleně po zjištění, že byly porušeny tarifní nebo přepravní podmínky. Při přepravě to musí být neprodleně oznámeno osádce autobusu a musí být přitom vyhotoven písemný zápis (popis situace, poškozené věci, atp.). Bez zbytečného odkladu musí cestující na adresu dopravce zaslat písemné oznámení s požadavkem a vyčíslením náhrady škody.

12.
Přepravní podmínky mohou být dle potřeby doplněny a upřesněny, což bude zveřejněno na jízdním řádu linky nebo vydáno zvláštní vyhláškou dopravce se zveřejněním na předprodejních místech a přímo v autobuse mezinárodní linky.